tisdag 13 september 2011

svårt

Har inte riktigt lärt mig hur allt här fungerar ännu.. försöker lite på alla möjliga vis men får väl erkänna att jag inte är någon dator människa.. Men jag lär mig :)

Snart är det scrapmara i Vårgårda. Där brukar jag vara med och massera (och pyssla) Såväl övriga deltagare som jag tycker att det är ett mycket trevligt inslag. Mina tider brukar försvinna fort.. Sen är de ju så mysigt att få vara med på maran och träffa alla dessa underbara scrappare. Tjejerna som ordnar den gör ett superbra jobb! 
Så detta ser jag fram emot :)

Så här i höst tider, när vädret inte alltid känns lockande att vara ute i, kan man passa på att njuta av att vara inne. Krypa ner under en filt med en kopp varmt att dricka och någon att krama det är friskvård i allra högsta grad! :) Det gör gott för själen. Och det finns forskning som säger att om vi får kramar, mys och omtanke så håller vi oss friska längre. Och det kan ju behövas nu när höstbacillerna börjar spridas..

kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar